חזרתי מהריטריט האחרון שהיה חוויה נפלאה שאזכור לזמן הרבה. יובל הוא מורה מעורר השראה שמלמד בצורה קלילה ובגובה העיניים.
לקריאת הביקורת המלאה12-14.3.2026 | חמישי עד שבת
מפגש ייחודי עם נופי בראשית המשלב טבע, הליכה ומדורה במרחבי מדבר פתוחים
זמן לנשום ולהתחבר מחדש.
נפתח כל בוקר עם הזריחה, נצא להליכה חוויתית בטבע ונסיים בלינת אוהלים תחת הכוכבים: בחניון לילה מדברי (חמישי) ובשמורת החוף הדרומי באילת על קו המים (שישי).
מיועד למטיבי לכת עם כושר טוב וניסיון בהליכה בשטח עם תיק יום קל
” המדבר אינו מקום לשוטטות בלבד, אלא מרחב שבו הרוח מוצאת שקט, הלב מתמלא ונשימה חדשה נולדת.
3 ימים של הנחיה מלאה, לוגיסטיקה, ארוחות חמות ולינת שטח ייחודית בשני לוקיישנים
מטיילים עם תיק יום קל וכל השאר יחכה לנו בסוף המסלול
עלות המסע היא 950 ₪, ניתן לפרוס לעד 3 תשלומים
לינת קמפינג בחניון נחל שלמה עליון ועל החוף הדרומי באילת
ארוחות צמחוניות עשירות ומלאות שנבשל לעצמנו
יום חמישי 12.3 - חניון נחל שלמה
בשעות אחה״צ נפגש בחניון הלילה לסדנת פתיחה ושיעור יוגה. נאכל יחד ארוחת ערב ונסיים את היום בשירה מקודשת לצלילי גיטרה ומדורה תחת שמי מדבר זרועי כוכבים.
יום שישי 13.3 - נחל גשרון והר צפחות
נאכל ארוחת בוקר עשירה ונצא למסע ססגוני מלא צבעים ויופי על דרך שביל ישראל. נחצה את מעבר צפרא ונלך לאורכו של נחל גשרון בין צוקי צוקי סלע מרהיבים, נמשיך לטיפוס למעלה בולבוסים, .ומשם דרך תצפית אייקונית ומרהיבה מהר צפחות נגיע עד למפרץ אילת שם נסיים את היום על חוף שמורת האלמוגים.
בערב נתכנס יחד לארוחת שישי חגיגית, ונלך לישון לרקע רחש הגלים בשמורת החוף הדרומי באילת.
סה״כ הליכה: 12 ק״מ כ 6-8 שעות הליכה
מיועד למטיבי לכת עם כושר טוב וניסיון בהליכה בשטח פתוח
יום שבת 14.3 - שמורת החוף הדרומי
נפתח את היום בהליכה מדיטטיבית לאורך קו המים ולאחר הפסקת תה ועוגיות נקיים תרגול יוגה מסכם על רקע הים הפתוח.
לסיום נתכנס לארוחת בוקר אחרונה ונסיים בסדנת סיכום שבה נעבד את החוויות שעברנו יחד ואת הדברים שנבחר לקחת להמשך הדרך. נפרד בהודיה, עד לריטריט הבא.
נעים להכיר, אני יובל זנדבנק.
מורה ליוגה ומנחה מסעות המשלבים יוגה, טבע ומפגש אנושי.
הדרך שלי לא התחילה ביוגה.
בשנות העשרים שלי הקמתי וניהלתי מיזמים טכנולוגיים, עבדתי מול ארגונים גדולים וחייתי בקצב גבוה של עשייה.
ואז, כמו שקורה לא פעם בחיים, הקרקע זזה.
דברים נעצרו, ומה שנראה יציב וברור נעלם.
המשבר ההוא לימד אותי להאט, להקשיב, ולשאול מה באמת מחזיק אותי.
משם העמיקה אצלי הדרך הרוחנית
לא כבריחה מהחיים, אלא כדרך לפגוש אותם בכנות.
במהלך השנים ליוויתי אלפי תלמידים בארץ,
ועשרות משתתפים במסעות עומק בהודו.
אני מאמין שלא צריך לתקן אף אחד.
צריך מרחב בטוח, זמן ושקט.
ומתוך זה משהו עמוק קורה מעצמו.
המסעות שאני מוביל משלבים יוגה, מדיטציה, טבע ותהליך קבוצתי,
אבל יותר מהכל מפגש אנושי.
היוגה בשבילי היא לא רק תרגול.
היא דרך לפגוש את החיים
עם נוכחות, רכות ואמון במה שכבר קיים בתוכנו.
הרי אילת המרהיבים מציעים מפגש ייחודי בין נופי פרא דרמטיים ומצוקים צבעוניים הנושקים לכחול העמוק של מפרץ אילת. השילוב בין עוצמת הטבע לשלווה המדברית יוצר מרחב מושלם למחפשים שקט וחיבור פנימי דרך הליכה, יוגה ומדיטציה.
| פרטים אישיים | ||
|---|---|---|
|
שם מלא
טלפון
דוא״ל
|
ביקורות אמיתיות ממשתתפים. לקריאת ביקורת המקור לחצו על הקישור בכל כרטיס.
חזרתי מהריטריט האחרון שהיה חוויה נפלאה שאזכור לזמן הרבה. יובל הוא מורה מעורר השראה שמלמד בצורה קלילה ובגובה העיניים.
לקריאת הביקורת המלאההתרגולים היו יוגה רכה שמתאימה באמת לכל רמה, גם למי שמגיע בלי הרבה ניסיון, וההנחיה הייתה מאוד רגועה, קשובה ומדויקת.
לקריאת הביקורת המלאהמתאים למי שמחפשת חוויה פשוטה של שקט, חיבור לעצמה, לטבע ולאחרים. יובל מורה בחסד, מעביר את התוכן והידע שברשותו באופן מעורר השראה, מתוך שימחה, סקרנות, רגישות, וקשיבות לקבוצה.
לקריאת הביקורת המלאהחוויתי ריטריט מקסים ומרפא בהובלה של יובל המהמם! התחברות , הרפייה וחוסר שיפוטיות שמרחב כזה מזמן בצורה כל כך טבעית.
לקריאת הביקורת המלאהההשקעה, הכוונה, והירידה לפרטים הפכו את הכל לחוויה מיוחדת וקסומה. טיילנו בטבע, תרגלנו תנוחות ומדיטציות ולמדנו את הפילוסופיה של היוגה וזה בהחלט השאיר טעם של עוד.
לקריאת הביקורת המלאהיובל הוא אדם סוחף שכולו לב וצניעות ומעביר את חוכמתו בצורה נעימה ומרתקת וגם יתר המנחים שהעבירו את הסדנאות במקצועיות ואנשי הצוות שתפעלו הכל עם המון כוונה טובה. יצאתי עם ערך מוסף מהחוויה הזו וללא ספק אחזור לריטריט נוסף של Atayoga
לקריאת הביקורת המלאההחוויה מעצימה ומהנה, סדנאות מעולות מנחים מקצועיים, אנשים טובים ויובל מארגן את הכל בצורה מושלמת. ממליצה בחום נהנתי מכל רגע!
לקריאת הביקורת המלאהמצאתי בAta Yoga שלווה מצאתי יוגה אותנטית ומחוברת למקורות תכנים שעוברים באופן נעים ורגוע תרגולים שקשובים לגוף, ללב, לנשימה.
לקריאת הביקורת המלאהממליצה מכל הלב לכל מי שמחפש לעצור רגע, להתחבר לעצמו ולעבור חוויה משמעותית.
לקריאת הביקורת המלאהבלב הטבע המופלא של המצוקים שקיעה בנגינת גיטרה ומדיטציה בזריחה, תרגולי יוגה נפלאים, סדנאות חיבור ואנשים נפלאים. והכל היה מאורגן ומתוקתק פשוט חבר׳ה אלופים בראשות יובל התותח.
לקריאת הביקורת המלאהעם אנשים איכותיים באנרגיה רגועה, טובה ונעימה כל כך. הרגיש ממש כמו מקום בטוח.
לקריאת הביקורת המלאהשווה לבוא חוויה מדהימה!❤️
לקריאת הביקורת המלאההייתה חוויה מדהימה. יובל מדבר על המשמעות של היוגה בצורה כל כך עמוקה ופשוטה להבנה, וזה היה מדהים.
לקריאת הביקורת המלאהכל התכנים (המגוונים מאוד), התחברו לכדי שלם קסום, ויצרו חוויה מושלמת של למידה, רוגע, שמחה וטעינת אנרגיות. ממליצה בחום לכל אחד ואחת, לקחת את הרגע הזה ולתת לעצמו את המתנה הזו.
לקריאת הביקורת המלאהממליצה מכל הלב לכולם להשתתף בריטריטים ומחכה לריטריט הבא.
לקריאת הביקורת המלאהיובל ורני הובילו את המסע בחיוך, מלאי השראה, חיוביות וענווה. הראש היה שקט ויכל להתפנות להתנקות ולספוג כמה שיותר מהנופים והידע שהעבירו.
לקריאת הביקורת המלאהיובל אתה יחיד ומיוחד שמפיץ לכולם יוגה, אור, אהבה ושלווה ומנצח על הכל בצורה מופלאה תודה רבה על חוויה בלתי נשכחת!!!
לקריאת הביקורת המלאההסופ"ש הזה הייתי בריטריט יוגה הראשון שלי שהיה מדהים תירגלתי יוגה בעבר אבל היה משהו מיוחד ומרחיב את הלב בתרגול הזה❤️ המקום היה מושלם!!! הכל היה מאורגן להפליא ולא היה חסר כלום!
לקריאת הביקורת המלאההאווירה מסביב הייתה קסומה, הסביבה ירוקה אגם קטן ומזמין המדריכים הצליחו להפוך אנשים שלא מכירים אחד את השני למשפחה מאוחדת והכי חשוב שהיוגה והמדיטציה ייפשרו לשכוח המציאות שאנחנו חיים בא ולהעלות את הרוחניות שבאנו ולהיפתח לעולם שמלא באהבה ורוגע.
לקריאת הביקורת המלאהיובל מלא ידע, לב וקשוב מאוד למשתתפים - קבוצה מרגשת של אנשים שדואג להרכיב. חוויתי מגוון של סדנאות וטבע מרחיבי לב - ריטריט מהמם מהמם מהמם!!!!
לקריאת הביקורת המלאהחוויה מדהימה עם המון שיתופיות, ללא שיפוט, רק אהבה וכבוד לכולם. יובל מדריך מדהים, נתן לנו המון ידע ורצון ללמוד עוד ולהעמיק עוד על היוגה!
לקריאת הביקורת המלאהממליצה בחום לכל מי שרוצה לתת לעצמו מתנה ולחוות שלווה אמיתית. יובל מדהים עם כוונות לב טהורות ורצון עמוק לתת לכולם להרגיש ולחוות ולהיות. תרשו לעצמכם לחוות, שווה כל רגע!
לקריאת הביקורת המלאהעד עכשיו אני מסתובבת עם תחושת שלווה, חיבור ואנרגיה מיוחדת בלב. יובל, יצרת מרחב שאפשר באמת לעצור בו, לנשום, להרגיש ולהיות.
לקריאת הביקורת המלאההצלחתי להגיע ל state of mind רגוע ומשוחרר ביום אחד, דבר שאפילו בהודו לוקח לי איזה שבוע להגיע לזה!
לקריאת הביקורת המלאהמסע מרתק לנבכי הנשמה והלב ❤️ מסע של פתיחת לב בכל הרבדים יובל הצלחת להוביל אותי/ אותנו במסע למקומות מיוחדים עוצרי נשימה ,לכפרים נידחים בסוף הרי ההימליה ולפגוש אנשים /נשים מעוררי השראה. תודה יובל על ההובלה ,על הארגון המסירות פתיחת הלב החיוך והמילה הטובה.
לקריאת הביקורת המלאהממליצה מכל הלב והלוואי שעוד רבבות של אנשים יקחו חלק בחוויה המיוחדת כל כך- העולם יהיה מקום יותר נעים ורגוע להיות בו.
לקריאת הביקורת המלאהלא הכרתי נשמה שיש בה כל-כך הרבה נתינה, והכל יוצא מתוך הלב הענק, השמח, והאמיתי של יובל.
לקריאת הביקורת המלאההייתה לי זכות להשתתף בחוויה המיוחדת שיובל וליאת יצרו, וזו הייתה חוויה מדהימה עבורי. יובל וליאת הם אנשים מיוחדים עם חיוך מדהים, חכמים, מעניינים ונעימים מאוד.
לקריאת הביקורת המלאהלמרות שאני בלי רקע, הרגשתי מאוד בנוח, בזכות מנחים רגישים וקבוצה נפלאה. יער המאכל מקום אסטטי, נקי וביתי, והתכנים שילבו היטב בין חיבור לעצמנו, לסביבה ולטבע, ולתכנים פילוסופיים והיסטוריים.
לקריאת הביקורת המלאהיובל מעביר את התכנים האלה בדרך עדינה, מעניינת ומעשירה.
לקריאת הביקורת המלאהתודה רבה ליובל ולצוות על הזכות להיפגש, להכיר אנשים מדהימים, להיות נוכחים יחדיו, לנוע, להשתחרר. היה סופש עוצמתי מלא באנרגיה ובחוויות בזכותכל הנשמות שהצטרפו.
לקריאת הביקורת המלאהיובל קשוב ואכפתי מאד!:הרגשתי עטופה ובטוחה וקיבלתי המון ידע וכלים ולא פחות חשוב- אינספור חוויות!!! הכח של המסע הזה מחזיק ומורגש גם חודשים אחרי הנחיתה בארץ.
לקריאת הביקורת המלאהמצוקי דרגות - טבע מדברי ויפהפה, שקיעה וזריחה שהן וואו.
לקריאת הביקורת המלאההייתי בריטריט יוגה במדבר יהודה. היה מדהים, שילוב של יוגה, תכנים, אנשים טובים ונופים . ממליץ בחום. הארגון של יובל ובחירת התכנים היו ממש טובים. תודה רבה
לקריאת הביקורת המלאההייתי בריטריט יוגה במצוקי דרגות. היתה אווירה מעולה, תכנים מעניינים, אנשים נפלאים ומאד נהנתי. ממליצה בחום למי שבא לו חוויה קצת אחרת, שקט ורוגע.
לקריאת הביקורת המלאההריטריט היה מדהים , האוכל,האנשים ,יובל,המקום (בית לחם הגלילית) אבוא שוב ממליץ
לקריאת הביקורת המלאה